Gyakran Ismételt Kérdések

🏢 Regisztráció és Fiókkezelés

Hogyan regisztrálhatok B2B-viszonteladó partnerként? A regisztrációnk zárt rendszerű. Kérjük, hívja fel kollégáinkat vagy írjon e-mailt az alábbi címek egyikére:

Milyen adatokat kell megadnom a regisztrációhoz?

  • Adószám
  • Kapcsolattartó e-mail cím
  • Telefonszám (szállítási koordinációhoz)
  • Nyitvatartási idő
  • Szállítási cím (ha eltér a számlázási címtől)
  • Zöldkönyv/Fehérkönyv adatok - amennyiben releváns

Mikor kapom meg a belépési adataimat? A fiók elkészítése után e-mailben küldjük meg a kezdeti belépési adatokat és minden szükséges információt az első bejelentkezéshez, átlagosan pár óra átfutási idővel.

Hogyan változtathatom meg a jelszavamat? Javasoljuk az első bejelentkezés előtt a jelszó megváltoztatását:

  • Az "Elfelejtett jelszó" funkcióval bejelentkezés előtt, vagy
  • Bejelentkezés után a profil ikon → "Adataim szerkesztése" menüpontban

Hogyan módosíthatom a céges adataimat? Bejelentkezés után a profil ikon → "Adataim szerkesztése" menüpontban módosíthatja számlázási és kontaktadatait.

💰 Árak és Kedvezmények

Hogyan alakulnak a B2B-viszontleadói árak? A fiók elkészítése után az első éjféli adatszinkron során aktiválódnak a kedvezményes B2B árak. Ezt követően minden partner a kedvezménnyel csökkentett számlázási árakat látja a webáruházban.

Az adatszinkronig a listaárakat látja (illetve akciós árakat az akciós termékeknél), de a webáruház már használható. Az ügyvitelünkbe a helyes, kedvezményes árak kerülnek be, azonban az átláthatóság érdekében javasoljuk az első rendelés előtt megvárni a szinkront.

Milyen kedvezményrendszer működik?

  • Általános B2B kedvezmény: Minden listaáras termékből kedvezményt kap, ezt sárga "kedvezmény" tag jelzi a termékfotón
  • Akciós árak: Ahol nincs sárga "kedvezmény" tag, ott szezonális akciós ár van beállítva, ami felülírja a kedvezményes árat
  • Mennyiségi kedvezmények: Külön termékcsoportban, piros "mennyiségi kedvezmény" taggel jelölve

Hogyan látom a mennyiségi kedvezményeket? A kedvezményes árakat és mennyiségeket két helyen tekintheti meg:

  • A termék árára húzva megjelenő felugró ablakban
  • A termékadatlapon, a termékfotótól jobbra

Hogyan kérhetek egyedi árajánlatot? Az egyedi árajánlatkérés a rendeléshez hasonlóan működik:

  1. Helyezze kosárba a kívánt termékeket
  2. A "Vevői rendelés" helyett az "Ajánlatkérés" gombra kattintson
  3. Kollégáink átvizsgálják a beérkezett ajánlatkérést
  4. Ha az ajánlat összetétele engedi, egyedi ajánlattal jelentkezünk vissza

🛒 Rendelés és Vásárlás

Van minimum rendelési érték? Nincs minimum rendelési limit, azonban az ingyenes szállításhoz szükséges megrendelés:

  • Őszi és téli hónapokban: minimum nettó 30.000 Ft
  • Tavaszi és nyári hónapokban: minimum nettó 40.000 Ft

Fontos: Kollégáink egy napon belül automatikusan összevonják a rendeléseket, így ha több kisebb rendelést ad le egy nap során, azok összesítve számítanak az ingyenes szállítási limitbe.

Hogyan adhatok le rendelést?

  • Webáruház: a leggyorsabb és legpontosabb feldolgozás
  • Telefonon: kollégáinkkal egyeztetve
  • E-mailben: szöveges rendeléseket is feldolgozunk

Módosíthatom vagy lemondhatom a rendelésemet? Igen, rendelést módosítani vagy lemondani a tervezett szállítás előtti napon 15:00-ig lehet telefonon vagy e-mailben.

Elérhetőségek:

📦 Szállítás és Kézbesítés

Milyen szállítási lehetőségek vannak?

  • Túrajárat: saját kiszállító partnereinkkel (alapértelmezett)
  • Futárszolgálat: különleges esetekben, a szerződött futárszolgálatok általános feltételei szerint

Mennyi a szállítási költség?

  • Ingyenes szállítás:
    • Őszi és téli hónapokban: nettó 30.000 Ft felett
    • Tavaszi és nyári hónapokban: nettó 40.000 Ft felett
  • Szállítási költség a limit alatt: egyszeri nettó 1.500 Ft (áru összetételétől függetlenül)
  • Futárszolgálat: nettó 1.500 Ft/csomag - csomagméreteknél a futárszolgálat korlátai a mérvadóak, bizonyos termékek esetén előfordulhat, hogy azok futárszolgálattal nem küldhetőek (pl. növényvédőszerek, terjedelmes cikkek, veszélyes anyagok)

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelés? Autóink egy-egy településen fix túranapokon járnak, partnereinkhez hetente 1-3 alkalommal elmegyünk. A pontos túranapokról és érkezési időpontról érdeklődjön kollégáinknál.

Mikor készítjük elő a rendeléseket?

  • A rendeléseket a fix szállítási nap előtti napon készítjük össze
  • 15:00-ig beérkezett rendelések biztosan bekerülnek a szállításba
  • 15:30-ig még van lehetőség a már beérkezett rendelésekhez kiegészítést, pótlást kérni

Van személyes átvételi lehetőség? Igen, mindkét telepünkön lehetséges a személyes átvétel. A pontos címeket és nyitvatartási időket a www.vegyimester.hu/Kapcsolat.html oldalon találja.

Fontos: Telephelyi átvételhez a rendelést minimum 1 órával az átvétel előtt juttassa el részükre, hogy érkezéskor már ne kelljen várakoznia.

Szállítanak külföldre is? Igen, külföldre is szállítunk, azonban előtte kérjük érdeklődjön e-mailben vagy telefonon a részletekről, mivel a szállítás feltételei az áru jellegétől függnek.

💳 Fizetési Módok

Milyen fizetési módokat fogadnak el? A fizetési mód az egyedi szállítói szerződés szerint alakul.

Mikor kell fizetni? A fizetési feltételek az egyedi szállítói szerződésben kerülnek rögzítésre.

📄 Számlázás és Dokumentumok

Mikor kapom meg a számlát? A számlát az árucikkek átadásakor kapja meg papír formában:

  • Kiszállításnál: a kiszállító kolléga adja át
  • Telephelyi átvételnél: a helyszínen

Hogyan érem el a számlaadatokat? A webáruház fiókjában megtekintheti a számlaadatokat (fejadatok), azonban részletes számlatételek letöltésére nincs lehetőség.

Számlamásolat vagy pénzügyi kérdések esetén:

Van lehetőség gyűjtőszámlázásra? Nem alkalmazunk gyűjtőszámlázást - egy rendeléshez egy számla tartozik. Amennyiben Ön mégis gyűjtőszámlát szeretne kérem egyeztessen dedikált értékesítőjével.

Kapok szállítólevelet? Szállítólevelet csak külön kérésre adunk ki, minden esetben számlával együtt szállítjuk az árut.

🔧 Műszaki Támogatás

Van szakmai tanácsadás? Igen, kollégáink tanácsadást nyújtanak telefonon. Ha a kolléga nem tud azonnal válaszolni, növényorvosunkkal/kollégáinkkal konzultál és visszahívja Önt a válasszal.

Hogyan kérhetek támogatást? Telefonon munkaidőben: 8:00-16:00 között bármikor hívhat. Elérhetőségek: www.vegyimester.hu/Kapcsolat.html

Milyen kérdésekben tudnak segíteni? Bármilyen jellegű kérdésre szívesen válaszolunk - termékválasztás, alkalmazástechnika, termékek összeférhetősége, kihelyezési javaslatok stb. Amennyiben azonnal nem kap választ, dedikált kapcsolattartója visszahívja Önt.

📞 Kapcsolat és Ügyfélszolgálat

Mikor érhető el az ügyfélszolgálat?

  • Hétköznap: 8:00-16:00
  • Hétvégén és munkaidőn kívül: kérjük, írásban küldje meg kérdéseit/kéréseit

Elérhetőségek:

Van dedikált kapcsolattartóm? Igen, minden partnernek van dedikált értékesítője, akit bármilyen kérdéssel hívhat. Ha szükséges, az értékesítő továbbítja Önt a megfelelő szakemberhez, vagy visszahívja.


További kérdései vannak? Vegye fel velünk a kapcsolatot, szívesen segítünk!