Hogyan regisztrálhatok B2B-viszonteladó partnerként? A regisztrációnk zárt rendszerű. Kérjük, hívja fel kollégáinkat vagy írjon e-mailt az alábbi címek egyikére:
Milyen adatokat kell megadnom a regisztrációhoz?
Mikor kapom meg a belépési adataimat? A fiók elkészítése után e-mailben küldjük meg a kezdeti belépési adatokat és minden szükséges információt az első bejelentkezéshez, átlagosan pár óra átfutási idővel.
Hogyan változtathatom meg a jelszavamat? Javasoljuk az első bejelentkezés előtt a jelszó megváltoztatását:
Hogyan módosíthatom a céges adataimat? Bejelentkezés után a profil ikon → "Adataim szerkesztése" menüpontban módosíthatja számlázási és kontaktadatait.
Hogyan alakulnak a B2B-viszontleadói árak? A fiók elkészítése után az első éjféli adatszinkron során aktiválódnak a kedvezményes B2B árak. Ezt követően minden partner a kedvezménnyel csökkentett számlázási árakat látja a webáruházban.
Az adatszinkronig a listaárakat látja (illetve akciós árakat az akciós termékeknél), de a webáruház már használható. Az ügyvitelünkbe a helyes, kedvezményes árak kerülnek be, azonban az átláthatóság érdekében javasoljuk az első rendelés előtt megvárni a szinkront.
Milyen kedvezményrendszer működik?
Hogyan látom a mennyiségi kedvezményeket? A kedvezményes árakat és mennyiségeket két helyen tekintheti meg:
Hogyan kérhetek egyedi árajánlatot? Az egyedi árajánlatkérés a rendeléshez hasonlóan működik:
Van minimum rendelési érték? Nincs minimum rendelési limit, azonban az ingyenes szállításhoz szükséges megrendelés:
Fontos: Kollégáink egy napon belül automatikusan összevonják a rendeléseket, így ha több kisebb rendelést ad le egy nap során, azok összesítve számítanak az ingyenes szállítási limitbe.
Hogyan adhatok le rendelést?
Módosíthatom vagy lemondhatom a rendelésemet? Igen, rendelést módosítani vagy lemondani a tervezett szállítás előtti napon 15:00-ig lehet telefonon vagy e-mailben.
Elérhetőségek:
Milyen szállítási lehetőségek vannak?
Mennyi a szállítási költség?
Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelés? Autóink egy-egy településen fix túranapokon járnak, partnereinkhez hetente 1-3 alkalommal elmegyünk. A pontos túranapokról és érkezési időpontról érdeklődjön kollégáinknál.
Mikor készítjük elő a rendeléseket?
Van személyes átvételi lehetőség? Igen, mindkét telepünkön lehetséges a személyes átvétel. A pontos címeket és nyitvatartási időket a www.vegyimester.hu/Kapcsolat.html oldalon találja.
Fontos: Telephelyi átvételhez a rendelést minimum 1 órával az átvétel előtt juttassa el részükre, hogy érkezéskor már ne kelljen várakoznia.
Szállítanak külföldre is? Igen, külföldre is szállítunk, azonban előtte kérjük érdeklődjön e-mailben vagy telefonon a részletekről, mivel a szállítás feltételei az áru jellegétől függnek.
Milyen fizetési módokat fogadnak el? A fizetési mód az egyedi szállítói szerződés szerint alakul.
Mikor kell fizetni? A fizetési feltételek az egyedi szállítói szerződésben kerülnek rögzítésre.
Mikor kapom meg a számlát? A számlát az árucikkek átadásakor kapja meg papír formában:
Hogyan érem el a számlaadatokat? A webáruház fiókjában megtekintheti a számlaadatokat (fejadatok), azonban részletes számlatételek letöltésére nincs lehetőség.
Számlamásolat vagy pénzügyi kérdések esetén:
Van lehetőség gyűjtőszámlázásra? Nem alkalmazunk gyűjtőszámlázást - egy rendeléshez egy számla tartozik. Amennyiben Ön mégis gyűjtőszámlát szeretne kérem egyeztessen dedikált értékesítőjével.
Kapok szállítólevelet? Szállítólevelet csak külön kérésre adunk ki, minden esetben számlával együtt szállítjuk az árut.
Van szakmai tanácsadás? Igen, kollégáink tanácsadást nyújtanak telefonon. Ha a kolléga nem tud azonnal válaszolni, növényorvosunkkal/kollégáinkkal konzultál és visszahívja Önt a válasszal.
Hogyan kérhetek támogatást? Telefonon munkaidőben: 8:00-16:00 között bármikor hívhat. Elérhetőségek: www.vegyimester.hu/Kapcsolat.html
Milyen kérdésekben tudnak segíteni? Bármilyen jellegű kérdésre szívesen válaszolunk - termékválasztás, alkalmazástechnika, termékek összeférhetősége, kihelyezési javaslatok stb. Amennyiben azonnal nem kap választ, dedikált kapcsolattartója visszahívja Önt.
Mikor érhető el az ügyfélszolgálat?
Elérhetőségek:
Van dedikált kapcsolattartóm? Igen, minden partnernek van dedikált értékesítője, akit bármilyen kérdéssel hívhat. Ha szükséges, az értékesítő továbbítja Önt a megfelelő szakemberhez, vagy visszahívja.
További kérdései vannak? Vegye fel velünk a kapcsolatot, szívesen segítünk!